Wat eraan vooraf ging.....

22 juli 2018 - Portugalete, Spanje

Gisteren hebben we de koffers al gepakt. We hebben er zin in! We gaan met ons 4-en 15 dagen naar Potugal. Heerlijk,..de verwachtingen zijn hoog. Camperen was geen succes meer met de jongens en toch willen we o zo graag met ons 4-en er iets van maken !

Lang nagedacht, gebrainstormd en uiteindelijk deze mooie reis van Vivencia Travel gevonden op het internet. En wel ja,...iedereen meteen enthousiast. Offere aangevraagd, Vivencia gaf wat mogelijkheden in volgorde, vlieghavens en data om het zo gunstig mogelijk te maken. De start van de reis zal plaatsvinden nabij Porto. Daarna 3 dagen naar de binnenlanden; om meer de natuur in te gaan, maar ook het stadje Coimbra. We zullen onze reis eindigen met 5 dagen Lissabon.

We hebben ons er lang op verheugd, veel over gepraat, gelezen in reisboekjes en een Sycic-programma voor gemaakt. Alle ingredienten compleet voor een topvakantie.

Speciaal aan deze vakantie is tevens dat het nu nog met ons 4-4n kan. Yodi wil volgend jaar met z'n vrienden o pvakantie. GGaat hi jdan nog met ons mee of niet? En wat wil Michiel dan ? En stel dat ze ooit een vriendin krijgen, dan zal het ook anders worden. Nu zijn we nog met 4-en. Daarom zo speciaal. En daarom een reisverslag,...een mooi herinnering